BUĎTE ZORGANIZOVANÝ !








Buďte zorganizovaný počas celého roka pomocou "worklistu". Naučte sa mať poriadok vo svojom čase.  Spravte si čas aj na poriadny oddych.

Oranizačný kalendár vám pomôže pri manažovaní vášho času. Problém väčšiny ľudí spočíva v tom , že nevedia manažovať správne svoj čas. Následkom toho býva väčšinou veľký chaos a žiadne výsledky.


Určte si cieľ a splňte ho!


Odporúčam vám vami zadané úlohy plniť. Pri plnení úloh , ktoré si naplánujete budete mať pocit kontroly nad vašim životom, no taktiež príde motivácia a chuť robiť úloh viac. 







Naplánujte si oddych.  Potom sa lepšie dokážete sústrediť na stanovený cieľ. 




Existuje nepočetné množstvo vytlačiteľných plannerov, worklistov, TO DO listov a iných. Princíp a cieľ je iba jeden. Dopracovať sa k tomu najlepšiemu čo sa v nás skrýva. Ak ste stratení vo vlastnych cieľoch nastáva prokrastinácia. Ak už ste do tejto situácie spadli, skvelú pomoc nájdete v článku : 5 spôsobov, ako bojovať s prokrastináciou od STARTITUP





Váš týždeň tak bude vyzerať jednoducho. Definujte si ciele , ktoré chcete dosiahnuť. Buďte špecifický. Ak napíšete len : Chcem si prerobiť web stránku, tak špecifický nie ste. Možno chcete svoje webové stránky aktualizovať, riadiť väčšiu prevádzku , získať viac potenciálnych zákazníkov. Cieľom je zamerať sa hlavnú myšlienku zmeny. Kde zoženiem grafika ?  Dokedy to chcem dosiahnúť ? Budem potrebovať programátora ? Nakódujem to sama?  


Je dobré si naplánovať 3-4 úlohy na 1 deň. Tento počet je  dosiahnuteľný, preto si radšej nezadeľujte viac úloh, aspoň na začiatok.


Časové rozhranie.

Je nutné si určiť časové rozhranie. Určte si "dátum splatnosti ".
Každá úloha musí mať deadline. Napríklad si vyberte hlavné veľké ciele ktorým dáte trocha viac času a taktiež menšie každodenné
ktoré vás posúvajú o krok bližšie k tým väčším.


Ja osobne som bývala niekedy organizovanejšia v mojom čase a celkovom prúde môjho života. No poslednú dobu mám pocit, že hľadám čím ďalej tým viac výhovoriek prečo nemám čas.
Po dlhšej úvahe a rozmýšľaní kam ten čas vlastne dávam som prišla nato , že som svoj čas vkladala do študovania, čítania a celkového zhromažďovania informácií no nič z toho, čo som sa dozvedela a naučila som nestihla uskutočniť. A preto vám teraz prinášam tento blog kde sa chcem o tieto skúsenosti a informácie podeliť s vami. 
Začala som s motivačným listom na rok 2016 ktorý mám zavesený pri posteli, takže svoje budúce sny a plány môžem krásne vidieť pred spaním. Odporúčam vám si jeden zriadiť taktiež. Keď to má človek na očiach tak ostáva motivovaný.





Preto si idem určiť vlastnú "30 dňovú challenge" na dosiahnutie svojich cieľov, na konci ktorej spravím článok o tom ako to celé dopadlo. Myslím si , že nie je čo stratiť. Buď sa posuniem v napredovaní vlastných cieľov alebo budem stagnovať, takže som veľmi zvedavá, motivovaná a pripravená začať.

Toto je môj To DO list, takže ak sa vám môj list páči, neváhajte si ho stiahnuť TU.




Nezabudnite si taktiež spraviť poriadny čas na oddych. Prajem vám krásnu jarnú nedeľu. Slečný a zelený pozdrav z Hainburgu.







0 komentárov: